BuzzadorBLOG

lördag 12 mars 2016

Mello.

Ja då har finalen på Melodifestivalen precis avslutats.
Jag går in på Facebook efter att dom korat Frans som vinnare å nästintill alla skriver fel låt vann.. Jag måste säga hur i hela friden kunde fel låt vinna när det var SVENSKA TITTARES röster som avgjorde att det var Frans som van.. om Oscar hade fått flest röster av svenska folket men att Frans fortfarande vunnit hade jag inte blivit lika irriterad men nu fick faktiskt Frans FLEST röster.

Melodifestivallåt skall vara en låt som fastnar i huvudet å måste säga att det gör Frans låt, det gjorde den från första gången jag hörde den. Förutom Frans låt så älskar jag Saharas låt.
Men jag måste säga att jag gillade inte Oscars låt för jag glömmer bort den direkt låten tar slut, inget jag direkt går å nynnar på så är väldigt glad att den inte gick vidare.

Vad vi har för chanser i Eurovisen sedan. kan man omöjligt svara på när man inte hört någon av dom andra bidragen. Man kan inte döma ut någon låt/land innan man har gett alla låtar en ärlig chans att bli hörda så vad jag tror att vi har för chanser jag just nu tror jag vi har ganska stora chanser då det är den ända låten jag hört hihi..

Nu är ju resultatet avgjort å istället för att redan se oss besegrade så ge Frans en chans att visa vad han går för å sluta näthata han låt.. Gör det bättre själva då.. ni har ett år på er att skriva så sjunga en bättre låt än Frans bidrog med så kan ni komma å säga att det var en dålig låt..

Heja Frans..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar