BuzzadorBLOG

tisdag 12 juli 2016

Svårt att gå vidare.

Ni som känner mig som bäst vet att jag försöker träna å komma i form gå ner i vikt å allt det där. När man varit hos läkare har man fått höra att det bara är att träna så blir allt bättre, knäna, ryggen å tröttheten.
Men vad gör man när kroppen går emot en då??
Knäna gör bara ondare å ondare ju mer jag rör på mig vilket resulterar i att ryggen påverkas å sömnen blir lidande. Sedan slutar mina skor att göra sitt jobb så jag nu står här med onda fötter så jag knappt kan stå upp. Dieten ställer till mycket för mig oxå att jag skall hålla mig till Glutenfritt å då vi inte har någon affär här i Bohus där jag kan införskaffa glutenfri kost så som bröd osv gör att det slarvas en del vilket inte är någon annans fel än mitt det vet jag å jag skyller inte på någon annan heller.
Men till det jag vill komma är att kroppen inte hjälper mig att hålla uppe modet å fortsätta..
Inte konstigt att jag inte lyckas slutföra saker och att folk som jag trodde var mina vänner helt plötsligt bara är "borta".
Jag vill kunna gå ut å röra på mig träna utan att det slutar med att jag ligger i soffan å gråter.

Jag är så otroligt stolt över min älskade syster som på den senaste tiden gjort en otroligt massa förändringar i sitt liv å står men ryggen rak å har motivation så det sprutar ur henne. Jag är så glad att jag har henne som stöttar mig å håller koll på mig. Det går inte en dag utan att vi på något sätt pratar om det inte är i telefon så är det i skrift. Utan henne hade jag gett upp för länge sedan.
Att se å höra hur det går för henne gör att jag vill lyckas å inte vill ge upp, men börjar tröttna på mig själv att jag har ont hela tiden.

Nu måste jag få tag på pengar för att köpa nya skor å jag skulle behöva ett par jag jobbar i å ett par jag har till vardags å typ ett par jag har när jag tränar. just för att man skall kunna variera å inte slita ut skorna så snabbt. Men det är ju en dröm att kunna köpa tre par skor. Det är ju inte direkt billigt med skor..

Nu har jag semester å jag skall försöka hitta på saker med min familj trots all smärta för jag vill att mina barn skall få en trevlig sommar trots att jag har ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar