BuzzadorBLOG

torsdag 21 augusti 2014

BIC Kids (Buzzador)


Jag fick äran att testa och Buzza om dessa underbara små pennor från BIC Kids som har ett handtag som skall hjälpa en att hålla pennan rätt. Nu skall jag vara ärlig och säga att det var ju inte direkt till mig utan för barn så Ellenor har haft äran att testa. Hon är 4år och kunde lätt hålla i pennan på rätt sätt och fick till riktigt bra former och bokstäver. Hon lyckades skriva sitt namn helt själv bara genom att kolla på ett papper där jag skrivit hennes namn.
Jag frågade henne vilka pennor hon tyckte var lättast att skriva med och hon valde BIC Kids pennorna.
Det jag gillade med bland annat stift pennan var att det är ett riktigt tjockt stift så det går inte så lätt sönder då en fyraåring väldigt lätt kan råka trycka ut lite för mycket innan hon riktigt lärt sig.
Jag lyckades få det på film när hon skriver sitt namn med en av BIC Kids pennorna, Följ länken här nedan så kommer man till min Facebook sida där man kan se videon.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152161214027084&set=vb.630732083&type=3


Skall även tillägga att att min sambo som inte är den som gillar att skriva på hederligt sätt med papper och penna  då han trycker för hårt testade en av dessa och blev väldigt överraskad av hur mycket lättare det var att skriva med dessa pennorna, så han tog beslag på en av dom (tur jag fick ett par stycken). Han har under sin skolgång haft ett flertal olika ergonomiska pennor osv men säger själv att dessa är dom han tycket varit mest hjälpsamma och sköna att hålla i. Så även om dessa pennor är till och gjorda till barn så kan även vuxna ha fruktansvart bra användning av dessa.

BIC Kids pennor får högsta betyg av oss i familjen Hellblom/Heed.

Detta uppdrag har jag då som sagt haft genom Buzzador och om just du skulle vilja bli eller veta mer om vad en Buzzador är så skriv gärna till mig så skall jag hjälpa dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar